Vi hörs i november

Publicerat i:
Nu har jag varit i Belgrad i två nätter och samlat energi för att fortsätta. 

Jag har fått sova i en riktig säng, fått träffa intressanta människor och fått använda google för att få svar på alla frågor som kommit upp när jag cyklat timme efter timme.

Nästa mål är Sofia vilket tar knappt sex dagar. 

Vi hörs i november!




#1 - - Faster Anette:

Ha en härlig resa till Sofia!
Hur har det gått med tältet? Har du kvar det eller har det fått lämna plats för ett nytt? Eller skall du prova på stallet som vi sa :-) Har ju funkat förr.....
Må så gott, många kramar från mig till dig

Svar: Tältet funkar!
Carl Mannfors

#2 - - Mormor Evy:

En god tur till Sofia önskar jag dig!
Kram mormor

#3 - - Stefan L:

Hur navigerar du ? karta ? kompass ? gps? frågar folk efter vägen ? eller "alla vägar bär till Rom", kanske får byta ut Rom till Istanbul nu. Hur många gånger har du cyklat fel ? God tur till Sofia önskar Familjen Lindblom.

Svar: Cykla fel gör jag hela tiden när jag inte följer de stora vägarna. I hela Serbien har jag navigerat mig genom att tala med folk, följa solen eller läsa skyltar. I Tyskland hade jag karta.
Carl Mannfors

#4 - - Linda Filipsson :

Ska vi vänta till nov? <3